Ανακοινώθηκε πριν λίγη ώρα από την ΕΠΟ το πρόγραμμα των πρώτων αγώνων της φάσης των “16” του κυπέλλου Ελλάδος, με την ΑΕΚ να αντιμετωπίζει την Κηφισιά στην Καισαριανή την Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου στις 21:30. Αναλυτικά:
Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου
14:00 Απόλλων Παραλιμνίου-Άγιος Νικόλαος
16:00 Καλαμάτα-ΠΑΟΚ
18:00 Λαμία-Athens Kallithea FC
Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου
17:30 Παναθηναϊκός-Βόλος
19:30 Ολυμπιακός-Ατρόμητος
21:30 Κηφισιά-ΑΕΚ
Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου
14:00 Πανσερραϊκός-Απόλλων Πόντου
16:00 Λεβαδειακός-Άρης