Ατέλειωτη προπαγάνδα για το βόλεϊ της ΑΕΚ!

Ενώ το τμήμα βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ κάνει τιτάνιες προσπάθειες προκειμένου να βρεθεί την νέα σεζόν στην Volley League, διάφορα ερυθρόλευκα σάιτ, κάνουν τη δική τους προπαγάνδα.

Συγκεκριμένα, χτες στις 14:00 κυκλοφόρησε η είδηση περί διάλυσης του τμήματος από την ΑΕΚ. Έξι ώρες μετά βρήκαν το θάρρος να πουν ότι η ΑΕΚ έστειλε τους πρώτους διακανονισμούς και ότι αυτό συμβαίνει λόγω του άρθρου που έγραψαν. Συγκεκριμένα αναφέρεται:

“Παλιά λέγαμε “πριν στεγνώσει το μελάνι”, αλλά στην εποχή του ηλεκτρονικού τύπου μπορούμε να πούμε “λίγο μετά την ανάρτηση του άρθρου” περί διάλυσης του τμήματος βόλεϊ ανδρών της ΑΕΚ στάλθηκαν οι πρώτες προτάσεις διακανονισμού σε παίκτες που έχουν να παίρνουν χρήματα.”

Σαν πως η ΑΕΚ περίμενε να διαβάσει το άρθρο για να στείλει τους διακανονισμούς.