Την ήττα με 9-20 από τον Άλιμο γνώρισε η γυναικεία ομάδα πόλο της Ένωσης στο πλαίσιο της δεύτερης αγωνιστικής της Α1 γυναικών.
Η ΑΕΚ δεν μπόρεσε να είναι ανταγωνιστική, παραμόνο στο πρώτο οκτάλεπτο και γνώρισε μία δίκαιη ήττα στο κολυμβητήριο της Γλυφάδας.
Τα οκτάλεπτα: 3-5, 2-7, 2-3, 2-5
ΑΕΚ (Μάρκο Μίσιτς): Λάζαρη, Κολιτσοπούλου, Κωνσταντοπούλου, Γεωργίου 1, Πάουλι, Καλαϊτζή 1, Γκίλλα 1, Λογοθέτη 2, Παπαδοπούλου 1, Λυκοθανάση 2, Γαλιατσάτου 1, Πολυλοπούλου, Γαλανοπούλου, Μαργαρίτη.
ΑΛΙΜΟΣ ΝΑΣ BETSSON (Πάνος Βέργος): Τζούρκα, Μέγκενς 5, Κοβάτσεβιτς, Ρακιντζή 1, Μελίνα Καρυπίδου, Χαλδαίου 2, Ασημάκη 4, Αφροδίτη Μπιτσάκου, Κούλχαας 2, Μαργαρίτα Μπιτσάκου, Ευδοκία Τσιμάρα 1, Κοντογιάννη 3, Αρχοντάκη, Βασιλεία Καρυπίδου 2, Κύρκου.
Photo: EUROKINISSI