Με υπουργική απόφαση, η μετακίνηση των ΑΕΚτζήδων για τον εκτός έδρας αγώνα της Βασίλισσας το Σάββατο στις 18:15 με την Καρδίτσα, θα διεξαχθεί αποκλειστικά μεμονωμένα, αφού απαγορεύτηκε η οργανωμένη μετακίνηση. Η ανακοίνωση της ΑΕΚ:
“Η ΑΕΚ ΒC ενημερώνει, ότι:
Με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, κ. Iωάννη Βρούτση, απαγορεύεται η οργανωμένη μετακίνηση των οπαδών μας, για την αναμέτρηση Καρδίτσα Ιαπωνική – ΑΕΚ, η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο (17/01/2026, 18:15) στο Κ.Γ. «Γιάννης Μπουρούσης», στο πλαίσιο της 15ης αγωνιστικής της Stoiximan GBL.”
Photo: INTIME